sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

Uusia tuulia

IMG_4845

Ai että. Tuli hinku päästä kirjoittamaan blogia, joten täällä nyt ollaan taas. Feels good. Piilotin nyt ainakin aluksi vanhat postaukset, koska niillä ei mielestäni ollut enää juurikaan informaatioarvoa. Saapa nähdä, kuinka kauan tällä kertaa pysyn täällä, mutta juuri nyt ainakin. :) Olen tänä vuonna tehnyt jos jonkinlaista askartelua ja käsityötä, joten niitä toivottavasti tullaan näkemään jossain vaiheessa! 

Hinku takaisin blogin kirjoittamiseen tuli, kun sain kavennettua tuon punavalkoraidallisen topin. Toki joku blogiekspertti olisi luultavasti tajunnut ottaa kuvan myös ennen-tilanteesta, mutta mitäpä pienistä. Tuo on alun perin siis ollut kokoa L, kun itse olen pari kokoa pienempi. Otin sisäsaumoista ja kainaloista sisään, ja nyt mulla on taas uusi toppi käytössä. Tää on siis pyörinyt iät ja ajat kirppiskassissa, mutta ei ole kenellekään kelvannut. Onneksi on nyt sitten itsellä käyttöä. Ja, jos en väärin muista, olen tuosta maksanut 3€ alennusmyynneissä. Kukkaro kiittää!

Myös nuo kuvassa vasemmalla (huonosti) näkyvät pallerot olen tehnyt tämän vuoden aikana. Ne olivat vanhempieni 50-vuotisjuhlissa koristeina, ja itse otin kotiini nuo kaksi kappaletta. Teimme niitä siskoni ja poikaystäväni kanssa monena iltana. Ovat siis todella yksinkertaisia narupalloja, jotka on kovetettu vesiliimaseoksen avulla ilmapallon ympärille. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti