torstai 13. huhtikuuta 2017

Kirjovirkkausta

jämälanka ennenjämälanka jälkeen

Moikka! Lupailin sitä tuunausjuttua, mutta eipä mulla ole siitä kuvia (vielä), joten päivittelen muita. Mulla on jo hetken ollut usein iltaisin sellainen olo, että haluaisin virkata tai neuloa, mutta en saa mitään aikaiseksi. Oon aloittanut ties kuinka monta projektia, mutta kaikki ovat menneet purkuun. Siksipä oon hyvin iloinen siitä, että oikeasti sain tehtyä tämän projektin. Samalla sain upotettua useita jämälankakeriä, joka on aina positiivista. Syksyllä mulla oli  vielä laatikko täynnä jämälankoja, nyt näkyy jo lähes pohja. 

Säilytän puikkoja ja koukkuja tuollaisessa mentos-putkilossa, jonka olen joskus aikaa sitten saanut. Eihän se mikään maailman kätevin ole, mutta ajaa asiansa. Monesti vieraat ovat alkaneet himoita mentosta, kun ovat nähneet tuon, eikä se silmiäkään hivele. Nyt virkkasin siihen tuollaisen päällisen, ja heti paljon nätimmän näköinen! Kokeilin myös ensimmäistä kertaa kirjovirkkausta, enkä ymmärrä, miksi olen pitänyt sitä vaikeana. Helppoahan tuo oli. Mielestäni tämä on oikein onnistunut tekele. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti